Zgłoszenie naprawy

 

1. Dla Klientów z Bydgoszczy i okolic uruchomiony został punkt przyjęć sprzętu przy ul. Gdańskiej 77 – Lombard. Zapraszamy.

 

2. Dla Klientów spoza miasta proponujemy usługę wysyłkową.  W celu zgłoszenia sprzętu do serwisu należy wypełnić i wysłać formularz zgłoszenia. Adres do wysyłki otrzymają państwo w automatycznej informacji zwrotnej.

Sprzęt fotograficzny do naprawy mogą Państwo wysłać do serwisu Pocztą Polską lub za pośrednictwem firmy kurierskiej. Urządzenie należy starannie zapakować w twarde pudełko i wypełnić wolną przestrzeń miękkim tworzywem lub folią bąbelkową. Taki sposób działania zapewni bezpieczny transport. Do sprzętu należy dołączyć akumulator a jeśli usterka dotyczy czytnika kart to również kartę pamięci. 

Gdy otrzymamy sprzęt przechodzimy do dalszych czynności związanych z otwarciem zlecenia. Diagnozujemy uszkodzenie, przedstawiamy wstępna wycenę i nadajemy unikalny numer zlecenia. Kontaktujemy się wysyłając e-mail lub telefonujemy lub wysyłamy wiadomość SMS.

Jeśli zgadzają się Państwo  z proponowaną wyceną, prosimy wysłać stosownego e-maila lub SMS. Po otrzymanej zgodzie przechodzimy do czynności związanych z naprawą. Prosimy zachować historię korespondencji e-mailowej. Odpowiadając na listy prosimy stosować opcję „Odpowiedz nadawcy”.

Po naprawie kontaktujemy się z Państwem ustalając termin wysyłki i sposób płatności.   Proponujemy wysyłkę sprzętu kurierem 20 zł.

UWAGA ! W związku z tym, że ramach wysyłki zwrotnej naprawionego sprzętu zdarzyły się dotychczas dwie sytuacje w których przesyłka została uszkodzona. Zwracamy się z prośba o zachowanie szczególnej uwagi w momencie odbierania paczki. Jeśli paczka jest zniszczona prosimy o sporządzenie z kurierem protokołu uszkodzenia paczki. Taki protokół jest potrzebny do uzyskania odszkodowania gdyż przesyłki są ubezpieczone. Dziękujemy.

Informację o postępie naprawy można uzyskać wysyłając e-mail z zapytaniem.

 

Bardzo ważne informacje !


Zapytania odnośnie realizacji zleceń i wycen prosimy kierować na e-mail. Odpowiadamy możliwie szybko. W przypadku braku odpowiedzi oczywiście pozostaje kontakt telefoniczny nr.: 506 605 208

Odbiór sprzętu naprawionego:
Po naprawie sprzętu klient otrzymuje wiadomość SMS z terminem odbioru.

Uruchomiliśmy nowy punkt przyjęć sprzętu do naprawy.
Bydgoszcz - GDAŃSKA 77
Czynne od poniedziałku do piątku od 10 do 18
w soboty od 10-14

W dniach 29 lipca do 16 sierpnia 2022 serwis SUEL będzie nieczynny i nie będą realizowane żadne zlecenia. Punkt przyjęć sprzętu do naprawy na Gdańskiej 77 będzie czynny.
Na wszelkie pytania kierowane drogą mailową odpowiemy najszybciej jak to możliwe po 16 sierpnia.



Przepraszamy za utrudnienia.

Bądź na bieżąco z promocjami. Znajdź i dodaj Suel do ulubionych na facebook'u. Otrzymasz 5% rabatu.



Szybki kontakt:

tel. 506-605-208

Zadzwoń ! Jesteśmy do Twojej dyspozycji w godz.: 10 - 16


PROMOCJE:

1. W naszym serwisie wstępną identyfikację usterki i kalkulację kosztów wykonujemy bezpłatnie. ZAPRASZAMY !

Darmowe wyceny napraw publikowane są na stronie bloga Serwis Foto

Wspieramy:

baner-gmk-suel


naglowek emaya 200