Zgłoszenie naprawy
1. Dla Klientów z Bydgoszczy i okolic uruchomiony został punkt przyjęć sprzętu przy ul. Gdańskiej 77 – Lombard. Zapraszamy.
2. Dla Klientów spoza miasta proponujemy usługę wysyłkową. W celu zgłoszenia sprzętu do serwisu należy wypełnić i wysłać formularz zgłoszenia. Adres do wysyłki otrzymają państwo w automatycznej informacji zwrotnej.
Sprzęt fotograficzny do naprawy mogą Państwo wysłać do serwisu Pocztą Polską lub za pośrednictwem firmy kurierskiej. Urządzenie należy starannie zapakować w twarde pudełko i wypełnić wolną przestrzeń miękkim tworzywem lub folią bąbelkową. Taki sposób działania zapewni bezpieczny transport. Do sprzętu należy dołączyć akumulator a jeśli usterka dotyczy czytnika kart to również kartę pamięci.
Gdy otrzymamy sprzęt przechodzimy do dalszych czynności związanych z otwarciem zlecenia. Diagnozujemy uszkodzenie, przedstawiamy wstępna wycenę i nadajemy unikalny numer zlecenia. Kontaktujemy się wysyłając e-mail lub telefonujemy lub wysyłamy wiadomość SMS.
Jeśli zgadzają się Państwo z proponowaną wyceną, prosimy wysłać stosownego e-maila lub SMS. Po otrzymanej zgodzie przechodzimy do czynności związanych z naprawą. Prosimy zachować historię korespondencji e-mailowej. Odpowiadając na listy prosimy stosować opcję „Odpowiedz nadawcy”.
Po naprawie kontaktujemy się z Państwem ustalając termin wysyłki i sposób płatności. Proponujemy wysyłkę sprzętu kurierem 20 zł.
UWAGA ! W związku z tym, że ramach wysyłki zwrotnej naprawionego sprzętu zdarzyły się dotychczas dwie sytuacje w których przesyłka została uszkodzona. Zwracamy się z prośba o zachowanie szczególnej uwagi w momencie odbierania paczki. Jeśli paczka jest zniszczona prosimy o sporządzenie z kurierem protokołu uszkodzenia paczki. Taki protokół jest potrzebny do uzyskania odszkodowania gdyż przesyłki są ubezpieczone. Dziękujemy.
Informację o postępie naprawy można uzyskać wysyłając e-mail z zapytaniem.