Zgłoszenie naprawy

 

1. Dla Klientów z Bydgoszczy i okolic uruchomiony został punkt przyjęć sprzętu przy ul. Gdańskiej 77 – Lombard. Zapraszamy.

 

2. Dla Klientów spoza miasta proponujemy usługę wysyłkową.  W celu zgłoszenia sprzętu do serwisu należy wypełnić i wysłać formularz zgłoszenia. Adres do wysyłki otrzymają państwo w automatycznej informacji zwrotnej.

Sprzęt fotograficzny do naprawy mogą Państwo wysłać do serwisu Pocztą Polską lub za pośrednictwem firmy kurierskiej. Urządzenie należy starannie zapakować w twarde pudełko i wypełnić wolną przestrzeń miękkim tworzywem lub folią bąbelkową. Taki sposób działania zapewni bezpieczny transport. Do sprzętu należy dołączyć akumulator a jeśli usterka dotyczy czytnika kart to również kartę pamięci. 

Gdy otrzymamy sprzęt przechodzimy do dalszych czynności związanych z otwarciem zlecenia. Diagnozujemy uszkodzenie, przedstawiamy wstępna wycenę i nadajemy unikalny numer zlecenia. Kontaktujemy się wysyłając e-mail lub telefonujemy lub wysyłamy wiadomość SMS.

Jeśli zgadzają się Państwo  z proponowaną wyceną, prosimy wysłać stosownego e-maila lub SMS. Po otrzymanej zgodzie przechodzimy do czynności związanych z naprawą. Prosimy zachować historię korespondencji e-mailowej. Odpowiadając na listy prosimy stosować opcję „Odpowiedz nadawcy”.

Po naprawie kontaktujemy się z Państwem ustalając termin wysyłki i sposób płatności.   Proponujemy wysyłkę sprzętu kurierem 20 zł.

UWAGA ! W związku z tym, że ramach wysyłki zwrotnej naprawionego sprzętu zdarzyły się dotychczas dwie sytuacje w których przesyłka została uszkodzona. Zwracamy się z prośba o zachowanie szczególnej uwagi w momencie odbierania paczki. Jeśli paczka jest zniszczona prosimy o sporządzenie z kurierem protokołu uszkodzenia paczki. Taki protokół jest potrzebny do uzyskania odszkodowania gdyż przesyłki są ubezpieczone. Dziękujemy.

Informację o postępie naprawy można uzyskać wysyłając e-mail z zapytaniem.

 

Bardzo ważne informacje !


Zapytania odnośnie realizacji zleceń i wycen prosimy kierować na e-mail. Odpowiadamy możliwie szybko. W przypadku braku odpowiedzi oczywiście pozostaje kontakt telefoniczny nr.: 506 605 208

Odbiór sprzętu naprawionego:
Po naprawie sprzętu klient otrzymuje wiadomość SMS z terminem odbioru.

Uruchomiliśmy nowy punkt przyjęć sprzętu do naprawy.
Bydgoszcz - GDAŃSKA 77
Czynne od poniedziałku do piątku od 10:30 do 18
w soboty od 10:30 do 14

Serwis SUEL będzie nieczynny w dniach:

19-20.03.2024 oraz
Na zapytania odnośnie napraw odpowiemy drogą mailową.



Przepraszamy za utrudnienia.

Bądź na bieżąco z promocjami. Znajdź i dodaj Suel do ulubionych na facebook'u. Otrzymasz 5% rabatu.



Szybki kontakt:

tel. 506-605-208

Zadzwoń ! Jesteśmy do Twojej dyspozycji w godz.: 10 - 16


PROMOCJE:

1. W naszym serwisie wstępną identyfikację usterki i kalkulację kosztów wykonujemy bezpłatnie. ZAPRASZAMY !

Darmowe wyceny napraw publikowane są na stronie bloga Serwis Foto

Wspieramy:

baner-gmk-suel


naglowek emaya 200