Opinie

W tym miejscu można przeczytać oraz dodać opinie na temat pracy serwisu. Zachęcamy  zatem do komentowania i dodawania opinii.

Dziękujemy za skorzystanie z usług serwisu Suel.  Jeśli będą państwo potrzebować naszej pomocy , jesteśmy do usług.

Z serdecznym pozdrowieniem

Pracownicy serwisu Suel

Prosimy Klientów o wpisywanie się z imienia i nazwiska w polu "imię". Dziękujemy :-)

113 Komentarzy w dziale “Opinie”

  • HENRYK TOPCZEWSKI:

    Jest dobrze. Szybko, sympatycznie, profesjonalnie. Mój D60 znów robi piękne zdjęcia. śmiało można polecać serwis innnym. Pozdrawiam.

  • HENRYK TOPCZEWSJKI:

    Mój D60 śmiga ponownie.Serwis działa profesjonalnie. Będę polecał go innym. Pozdrawiam.

  • franciszek świetlik:

    Już drugi aparat powierzyłem dla tego serwisu [samsung wb500 i lumix lx7] i jestem zachwycony profesjonalizmem
    i sumiennością.Polecam serwis z czystym sumieniem

  • Tadeusz Stefanowicz:

    Dwa lata temu zepsuł się mój stary aparat Canon Power Shot S40. Oddałem go do naprawy w Poznaniu, został wysłany do naprawy do Warszawy, skąd wrócił z informacją, że niestety już nie ma do niego części zamiennych. Wysłałem aparat do serwisu SUEL w Bydgoszczy – niespodzianka – w ciągu kilku dni został naprawiony z 6 miesięczną gwarancją. Po dwóch kolejnych latach korzystania wysiadło zasilanie. Aparat ponownie wysłałem do firmy SUEL i znowu w ciągu paru dni został naprawiony, a koszt naprawy wyniósł tylko 60 złotych. Uważam, że firma jest godna zaufania. Tadeusz.

  • Zbyszek Zajner:

    Dziękuję bardzo za sprawne i skuteczne wyczyszczenie matrycy. Mój D7100 robi znowu przyzwoicie „czyste” zdjęcia. Dziękuję Panu Przemkowi za miły i rzeczowy kontakt.

  • Dominika Jaworska:

    witam, gorąco polecam firmę Suel!! Aparat śmiga jak nowy ? Super kontakt, szybka i sprawna organizacja. Polecam i pozdrawiam ?

     

    • SUEL:

      Dziękujemy za zlecenie. Staramy się możliwie najlepiej realizować naprawy. W tym przypadku mieliśmy trudno dostępne części do aparatu Samsung WB250F co pozwoliło z powodzeniem zakończyć serwisowanie.

  • Mariusz Saganowski:

    Bardzo profesjonalne podejscie do klienta. Podałem problem korespondencyjnie i bez wysyłania sprzętu uzyskałem sugestię co do rozwiązania. Okazała się trafna. Z doświadczenia wiem że nie każdy serwis na to stać.

    • SUEL:

      Dziękujemy, nie zawsze tak się da na odległość pomóc ale tylko się cieszyć,  że tym razem się udało. W razie potrzeby jesteśmy do usług.

  • Hania:

    Szybka i profesjonalna naprawa. Usterka usunięta i do tego gwarancja na wykonaną usługę. Polecam!

  • Jacek:

    Podobnie jak poprzednicy mogę pisać tylko w superlatywach o serwisie SUEL.
    Pełen profesjonalizm i znajomość tematu to tylko skromne zalety. Mój mały kompakt został w pełni przywrócony do życia. Co do kontaktu to chciałbym taki mieć z każdą napotkaną osobą – pełne i rzetelne odpowiedzi oraz sprawne odpisywanie na każdy e-mail.

    Po za tym niezmiernie miła obsługa i zrozumienie dla klienta to rzadkie dzisiaj cechy.

    Polecam z pełnym entuzjazmem.

  • Radek S - Nikon D200:

    Czytając opinie wniosek nasuwa się sam. Co tu dużo pisać BRAWO serwis SUEL!!! Bardzo dziękuję za szybką naprawdę!!.

    Z całą pewnością mogę powiedzieć – polecić Wszystkim serwis SUEL!. Na pewno polecę znajomym.

    Pozdrawiam serdecznie

  • Marta:

    Brak kontaktu z serwisem, brak odpowiedzi na smsy, serwiswant nie odbiera telefonów. Pomimo prośby żeby aparat był naprawiony w 10 dni, i zapewnień że jeśli się nie uda w przyspieszonym terminie to będzie naprawiony w 2 tygodnie, mijają już 3 i dalej nie wiem co z moim aparatem :(   Bardzo zależało mi na czasie. A tu ani aparatu, ani kontaktu.

    • SUEL:

      Przepraszmy za utrudniony kontakt telefoniczny który zazwyczaj możliwy jest w godzinach 10-16. Niezwłocznie gdy okazało, że potrzebe są części do naprawy aparatu zrobiono zamówienie było to 24.09.2015. Klient o tym fakcie został poinformowany w rozmowie telefonicznej i cały czas utrzymywany był kontakt sms a dzisiaj był kontakt osobisty i jeszcze raz wyjaśniono dlaczego realizacja zlecenia się wydłuża. Zawinił dostawca części. Oto treść jego wiadomości z dnia 30.09: ” Witam ponownie. Muszę Pana przeprosić, już wiem w czym problem. Przesyłka wyszła do Pana w piątek 25.09.2015, ale jako przesyłka polecona ekonomiczna – numer nadania 00759007731995740014. To żadne tłumaczenie, ale w piątek nie mogłem sam nadać przesyłek (miałem ich kilka) i poprosiłem córkę, a ona nadała je za pomocą automatu pocztowego i pomyliła co miała nadać paczką, a co listem poleconym. Bardzo Pana przepraszam. Pozdrawiam ” Po za tym, że paczka była wysłana jako ekonomiczna to dodatkowo długo czekała na poczcie ze względu na błąd w adresie dostawy – brakowało nazwy ulicy to jeszcze bardziej wydłużyło termin dostawy części.

      Przepraszamy za zaistniałą sytuacją ale na tego typu czynnik losowy nie mamy wpływu.

       

  • HARALD JASZCZUK:

    DZIĘKUJĘ ZA SZYBKĄ NAPRAWE,I PROFESJONALNE PODEJŚĆIE DO KLIENTA.SUPER

  • SUPER KONTAKT. BARDZO SZYBKA NAPRAWA. POLECAM !!!! PROFESJONALNIE I MIŁO. DZIĘKUJĘ I POZDRAWIAM. 

  • Krzysztof Siwiec:

    Jestem użytkownikiem aparatu Canon PowerShot A95. Po latach użytkowania uległa zmęczeniu silikonowa zaślepka złącza USB, A/V OUT i zasilania. Jest to jeden element zabezpieczający wspomniane gniazda na narożu aparatu. Jego niefortunne umiejscowienie, sposób mocowania oraz jakość materiału powodują, iż po latach ten element musi ulec degradacji.

    Będąc mieszkańcem Warszawy udałem się więc do dwóch autoryzowanych serwisów Canona. Jeden to FOTO I VIDEO – Centrum Serwisowo Informacyjne na ul. Żytniej 15, drugi to FOTOTRONIK na ul. Żurawiej 32/34. Żaden z serwisów nie był w stanie mi pomóc. Pewnie nie chciało im się poszukać wspomnianej części, bo aparat jest już dawno nieprodukowany i po gwarancji. Stwierdzono, że do tego modelu wiele części jest już niedostępnych.

    Nie odpuściłem, lubię gdy sprzęt nawet po latach wygląda i działa jak fabrycznie nowy.

    Przypomniałem sobie o bydgoskim serwisie znanym mi tylko z bloga FOTOSERWIS BYDGOSZCZ naprawa-fotografia-porady.

    Początkowo nie chciałem serwisowi zawrcać głowy takim drobiazgiem, zwłaszcza, że obecnie częściej używam drugiego aparatu CANON G12, a PowerShot A95 służy mi obecnie tylko jako rezerwa.

    Zadałem jednak pytanie drogą mailową i ze zdziwieniem uzyskałem odpowiedź, że jest szansa na zdobycie potrzebnej mi części. Uzbroiłem się więc w cierpliwość i czekałem.

    Pierwszy kontakt z serwisem miał miejsce 17 kwietnia, a zaślepka fizycznie na moim stole znalazła się 14 maja. Serwis miał ją oczywiście nieco wcześniej, ale wiadomo: korespondencja, mój przelew i wysyłka części zajęły trochę czasu.

    WIELKIE BRAWA W TYM MIEJSCU DLA SERWISU SUEL.

    Stanęli na wysokości zadania. Nie wiem, czy mnie na ich miejscu chciałoby się poszukiwać części do starego modelu aparatu, zwłaszcza że nie ma ona żadnego wpływu na jego działanie. To tylko kwestia estetyki i zabezpieczenia gniazd przed kurzem.

    JEŚLI SIĘ CHCE, TO WIELE MOŻNA! Tak zadziałał Serwis SUEL! Gdy kiedyś będę w Bydgoszczy, to osobiście ich odwiedzę i podziękuję.

    Jak widać firma rzetelna, której zależy na klientach. Chcąca nam pomóc, o ile to tylko jest możliwe.

    Dodam jeszcze, że przez ten cały czas oczekiwania na część, byłem w ciągłym kontakcie z Panem Przemysławem Barańskim i otrzymałem wiele maili w mojej sprawie. Odpowiedzi uzyskiwałem od ręki, tj. następnego dnia.

    Cena wraz z przesyłką też była na rozsądnym poziomie. A jak się dokładniej przyjrzałem przesyłce, to nawet na stemplu była nieco wyższa kwota, niż ta przeze mnie zapłacona.

     

    Reasumując: FIRMA SUEL JEST GODNA POLECENIA WSZYSTKIM UŻYTKOWNIKOM APARATÓW CYFROWYCH, RZETELNA, SZANUJĄCA KLIENTÓW I CHĘTNA DO WSPÓŁPRACY Z NIMI, PRÓBUJĄCA SPROSTAĆ ICH WYMAGANIOM I WYJŚĆ NAPRZECIW ICH POTRZEBOM, Z DOBRYM KONTAKTEM MAILOWYM I CENAMI NA ROZSĄDNYM POZIOMIE. 

    Życzę Serwisowi SUEL dalszego rozwoju, dobrych serwisantów i bezproblemowego dostępu do części i podzespołów przy naprawie sprzętu.

     

    Szkoda, że w Warszawie nie mamy takiego serwisu.

     

     

     

  • Łukasz:

    Serwis naprawdę godny polecenia :) Bardzo dobry kontakt mailowy :) Moja A77 po zalaniu sokiem wróciła po czyszczeniu w pięknym stanie :) Pozdrawiam

  • Serwis naprawdę godny polecenia ! przemiły Kontakt :) Polecam :) warto pokonać 400 km – Tele 1.4 x , matryce jak nowe Dziękuję serdecznie …

  • Piotr Jankowski:

    Witam,w moim aparacie "SONY A 55" uległ usterce silnik ładowania migawki, chciałem podziękować za trafną i szybką diagnozę usterki, oraz darmową wycene. Biorąc pod uwagę fakt, że autoryzowany serwis SONY w Poznaniu, i Warszawie nawet nie podjął próby naprawy. Wasza firma bez problemu podjęła się naprawy, która odbyła się w określonym terminie, do tego profesjonalne czyszczenie. Po naprawie aparat działa bezproblemowo, firma solidna i słowna, zasługująca na pochwałę i polecenie. 

                                                                                                                 pozdrawiam Piotr Jankowski

  • Sławomir Ryszkowski:

    W dniu dzisiejszym około godz.15.00 kurier dostarczył mi przesyłkę z aparatem. Składam Waszej firmie serdeczne podziękowania za trud włożony w jego naprawę. Jednocześnie jestem mile zaskoczony faktem, że nie mając zpłacone za usługę, odesłaliście powierzony Wam do naprawy sprzęt w pełni sprawny. Życząc dalszego dynamicznego rozwoju i satysfakcji z wykonywanych usług, życzę Panu Przemkowi Barańskiemu ijego zespołowi pomyślności, sukcesów zawodowych oraz osobistych.

  • Marcin Łatka:

    Bardzo sprawna i szybka obsługa. W zaledwie tydzień od wysłania mojej lustrzanki do serwisu wróciła do mnie naprawiona. Profesjonalna naprawa

     

  • Sebastian Uciński:

    Chciałbym serdecznie podziękować za miłą współpracę z serwisem Suel. Dziękuję bardzo za uczciwość Panu Przemkowi. Serwis już poleciłem koledze i będę polecał innym.
    Pozdrawiam.

  • T.Z.:

    Chciałbym podziękować za profesjonalną obsługę zlecenia aparatu Canon 1ds digital oraz za szybkie wykonanie zlecenia. Pozdrawiam i polecam serwis SUEL w Bydgoszczy.

  • Zdzisław Tamioła:

    Pragnę bardzo serdecznie podziękować za doprowadzenie do "porządku" dwóch apartów canon 1d mark II i mark III (czyszczenie matrycy, itp. kompleks). Profesjonalne podejście do sprzętu; bardzo a bardzo szybkie załatwienie sprwy oraz za niską cenę usługi. Polecam wszystkim serwis Suel i miłą obsługę.

  • Marek Strojek:

    Aparat dotarł i działa jak przed naprawą , a może i lepiej. W ramach naprawy Sony 55 ( naprawa modułu migawki i regeneracja silnika ) wyczyszczono również matrycę tak, że już żadnych plamek nie widać. Wystawiono gwarancje na 6 miesięcy.

    Polecam firme i pozdrawiam.

  • Elżbieta Boniek:

    Bardzo sprawna i szybka obsługa. W zaledwie tydzień od wysłania mojej lustrzanki do serwisu wróciła do mnie naprawiona. Profesjonalna naprawa i kompleksowe czyszczenie matrycy.

    Polecam wszystkim serwis Seul.

  • Zdzisław Matuszak:

    Naprawa aparatu Canon PS G9 szybka i zadawalająca. Kontakt bardzo miły i bezproblemowy.

    Bardzo rzetelne podejście do życzeń klienta.

    PEŁEN PROFESJONALIZM.

    POLECAM WSZYSTKIM.

  • Paweł Łukasiak:

    Serwis SUEL zasługuje na moją najwyższą rekomendację!

    Mówię to świadomie po doświadczeniach z trzema innymi zakładami, które albo rozkładały ręce albo żądały ceny zaporowej za usługę albo ich głównym zajęciem było sprytne zarabianie na "ekspertyzach przednaprawczych".

    Pracownicy Serwisu SUEL wykazali się natomiast następującymi cechami:

    1. uczciwością – ekspertyza i określenie rodzaju usterki są wykonywane bezpłatnie, a cena za właściwą naprawę sprzętu ustalona została w moim przypadku na rozsądnym poziomie,

    2. profesjonalizmem – mimo bardzo słabej dostępności części zamiennych do dość starego modelu mojego sprzętu, pracownicy serwisu wykazali się ogromną cierpliwością w poszukiwaniach, które ostatecznie zakończły się sukcesem,

    3. uprzejmością obsługi klienta.

    Efekt końcowy jest taki, że sprzęt został naprawiony, wyczyszczony i sprawuje się doskonale. W dodatku otrzymałem na niego 6 mcy gwarancji. Uważam, że tego typu kulturę prowadzenia przedsiębiorstwa należy promować i wspierać, stąd mój czas poświęcony na napisanie tej opinii. A korzyść dla Serwisu taka, że na pewno polecę go moim znajomym. Pozdrawiam i życzę rozwoju firmy!

    • SUEL:

      Dziękuję za wyrażenie swojego zdania na Nasz temat.

      Można powiedzieć, że również pan stanął na wysokości zadania i wykazał się ponadprzeciętną cierpliwością. Czasami o to właśnie chodzi aby obie strony interesów wykazały się zrozumieniem bo bez tego trudno jest rozwiązać dany problem. My wsłuchujemy się w potrzeby klienta a pan dał nam wyraźny sygnał, że panu zależy na powodzeniu tej naprawy. Jeśli klient rozumie i akceptuje nasze warunki to działamy. Trzeba czasami pójść na pewne ustępstwa. Otrzymuje pan od Nas certyfikat najlepszego klienta :-)

      Serdecznie pozdrawiam i życzę udanych zdjęć.

      Właściciel Serwisu SUEL

    • Sławomir Ryszkowski:

      W pełni popieram to co napisał w swojej opini Pan  Paweł  Łukasiak.

  • Anna i Piotr Jarzemscy:

    Chcielibyśmy serdecznie podziękować za wykonaną usługę naprawy obiektywu. Naprawa została wykonana szybko (co ze względu na uwiecznianie osiągnięć naszych dzieci było dla nas priorytetowym kryterium), rzetelnie, sprawnie oraz w przyzwoitej cenie. Obsługa serwisu bardzo sympatyczna i rzeczowa – warto było pofatygować się samemu do Bydgoszczy. W razie jakichkolwiek problemów technicznych ze sprzętem fotograficznym zjawimy się u Was ponownie. Pozdrawiamy!

  • Dariusz Kamiński:

    Świetny kontakt, rzetelne, konkretne odpowiedzi, bardzo przystępne ceny usług. Podobnie jak poprzedniczka- szczerze polecam.

  • Ryszard Kurowski:

    Zleciłem kompleksowe czyszczenie aparatu canon 40d z rozsądnym terminem na 05.08.2013 ale telefonicznie poprosiłem o skrócenie terminu z uwagi na zlot żaglowców w szczecinie. Sytuacja była z tych "pod ścianą" ale Pan serwisu zdążył i miałem aparat 02.08.2013 w domu. Nie pobrano żadnej dodatkowej opłaty za ekspres. Jeszcze raz bardzo dziękuję i gorąco polecam ten serwis wszystkim fotografującym. Pozdrawiam.

    • SUEL:

      Cieszę się, że aparat dotarł w sam raz na finał Regat Wielkich Żaglowaców w Szczecinie. Jeśli to możliwe to staramy się możliwie najlepej spełnić oczekiwania i prośby klientów. Gdyby zechciał pan podzielić się z nami swoją galerią zdjęć to proszę przesłać linka.

      PRZ

      Suel Serwis

  • Marcin Ochendzan:

    Canon PowerShot G9, świetnie, sprawnie szybko profesjonalnie, wycena nie uległa zmianie. Serwis Suel znalazłem w negatywnej opinii znanego serwisu   Canona z Waw-y z bardzo pozytywnym wpisem no i okazało się taniej  i nie tylko:). Polecam wszystkim miłośnikom fotografii niecierpiącym braku aparatu jak i ubytku gotówki :)

  • Jowita Kucińska:

    Obiecałam, że napiszę :-) Dzięki kontaktowi poprzez mail udało mi się skontaktować telefonicznie. Pan Przemek zaoferował mi skorzystanie z tzw "bezpiecznej" przesyłki (bałam się że aparat zostanie uszkodzony podczas przesyłki do serwisu), skorzystałam i jestem zadowolona, nic złego się nie stało. Czas naprawy sprzętu nie budzi we mnie zastrzeżeń ponieważ uwżam że naprawa musi potrać aby została usterka usunięta dobrze i solidnie – pomijając wekendy 8 dni. Zaproponowałam odbiór osobisty, ponieważ niespodziewanie wypadł mi wyjazd do Bydgoszczy, nie było problemu. Aparat został dostarczony na adres Nowy Rynek (sama zasugerowałam ten adres) i tam go odebrałam. Nie miałam przy sobie żadnego dokumentu świadczącego o wysłaniu sprzętu do serwisu, ale po okazaniu dowodu tożsamości nikt nie robił problemu z wydaniem sprzętu. Lampa działa, matryca wyczyszczona otrzymałam gwarancję na 6 miesięcy. Ubolewam jedynie nad tym, iż nie udało mi się porozmawiać bezpośrednio z panem Przemkiem na co bardzo liczyłam. Spodziewałam się, że uzyskam od niego kilka porad odnośnie ustawień aparatu i chciałam żeby profesjonalnie doradził mi jaki sprzęt dokupić aby robić zdjęcia, które nie będą potrzebowały obrubki w fotoszopie. Napewno w razie konieczności skorzystam ponownie, polecę znajomym, może innym razem uda się spotkać pana Przemka. Pozdrawiam, dziękuję za naprawę i lecę robić zdjęcia. 

    • SUEL:

      Dziękuje serdecznie za dodanie wpisu. Gyby jednak była potrzebna dodatkowa porada to proszę się skontaktować mailowo. Dla klientów z Bydgoszczy u okolic zmienił się adres punktu przyjęć sprzętu. Aktualne informacje zawsze dostepne są na naszej stronie w zakładce kontakt.

      Pozdrawiam i życzę udanych zdjęć.

      Pan Przemek :-)

  • Jarosław Kaźmirek:

    Profesjonalne wykonanie usługi – począwszy od osobistego przyjęcia aparatu, rozmów, porad a skończywszy na kompleksowym wyczyszczeniu: matrycy, komory, styków, matówki, obiektywu i body. Aparat odebrany w lepszym stanie (wręcz, jak nówka), niż z autoryzowanego serwisu. Warto było przyjechać z Chełmży. Teraz mój Pentax K-r aż się śmieje. Szybko, fachowo, kulturalnie no i tanio. Polecam

  • Wiesława:

    Fachowo, solidnie, uczciwie, polecam.

  • Aleksander Andrzejewski:

    Polecam. Naprawa obiektywu Canona 70-200 wykonana skutecznie. W czasie kiedy sprzęt był w serwisie (wysłałem jeszcze Nikona D80 i flesz na konsultacje) miałem regularnie informacje o postępie prac. Cena za usługę była na rozsądnym poziomie. Jeśli będę miał problemy ze sprzętem napewno tu wrócę Dziękuję.

    Aleksander Andrzejewski

  • SUEL:

    Znalezione w sieci:

  • Jowita Kucińska:

    Jestem prywatnym użytkownikiem aparatu sony alfa 330 popsuł mi się i dowiedziałam się że firma suel jest dobra, żetelna. W końcu postanowiłam skontaktować się z pracownikiem. Znalazłam kontakt na ich stronie internetowej i dzwonię czarno na białym napisane dzwoń jesteśmy do usług dzwonię i dzwonię i tylko słyszę że nie mogę zostawić wiadomości bo skrzynka jest pełna, ludzie to kto tam telefony odbiera czy ktoś tam pracuje? Mam mnustwo pytań zanim zdecyduję się się na naprawę i co kto mi na nie odpowie? na szczęście nie poddaję się łatwo i będę prubować dalej mimo negatywnego początku bo kontakt z klientem jest ważny a opinię wystawię pużniej, jaka to zależy od firmy, pozdrawiam pracowników i życzę miłego dnia!

    • SUEL:

      Dzień dobry

      Dziękujemy za komentarz. To prawda, kontakt telefoniczny z naszym serwisem jest utrudniony od miesiąca marca. Niestety byliśmy do tego zmuszeni poprzez znaczne ograniczenie mocy przerobowych. Sytuacja powinna uledz znacznej poprawie w połowie maja. Tymczasem serwis działa z ograniczoną mocą i realizuje naprawy przyjęte do punktu przyjęć oraz wysyłkowe a zapytania odnośnie napraw udzielane są drogą mailową. Wiemy jak istotnym kanałem informacyjnym jest kontakt telefoniczny dlatego najmocniej przepraszmy wszystkich klientów którzy próbowali się z nami połaczyć dzwoniąć na numer serwisowy. Dołożymy wszelkich starań aby taka sytuacja się nie powtorzyła się w przyszłości. Wierzymy, że dobra jakość przeprowadzonych z sukcesem napraw i marginalny odsetek zwrotów relamacyjnych obronią dobre opinie o Naszej pracy, mimo okresowej trudności z kontaktem telefonicznym.

      Z wyrazami szacunku

      Kierownik serwisu Suel.

  • izabela rogowska:

    Uwielbiam Pana Przemka, za cierpliwość (zwłaszcza do nagminnych telefonów), za nie poddawanie się, i za to, że kolejny raz wyciągnął mój aparat i mnie z opresji. Pełna profesjonalna obsługa, świetny kontakt z kilkentem, szybka naprawa, przystępna cena, no i radość,że mogę dalej pracować na moim nikonie D700.  Nikomu nie życzę napraw swoich ukochanych sprzętów, ale jeżeli już jest taka potrzeba, to z całego serca polecam Serwis Suel ! (otrzymacie tam wszystko do pełenego zadowolenia) Pozdrawiam:-)

  • Marek:

    Dziękuję za mailową poradę, która oszczędziła mi dodatkowych kosztów. Bezinteresowne wykazanie dobrej woli jest dzisiaj rzadkością. Jeszcze raz dziękuję.

    • SUEL:

      Bardzo proszę. Zapraszmy klientów do wysłania zapytań mailowo. Jesteśmy w stanie zawsze coś doradzić i przedstawić wstępną wycenę naprawy tak aby klient mogł zawczasu się zastanowić czy warto sprzęt naprawiać.

      Suel Serwis

  • Waldemar Kosowski:

    Nikkor 24-70 z paroma felerami. Była nerwowa rozmowa po zamianie wstępnego kosztorysu, ale finał….ZNAKOMITY. Obiektyw lepszy niż po zakupie.I czystszy. Brawo! Klientów odsyłam tylko do Was.

    Pozdrawiam.

    • SUEL:

      Dziękujemy za dobre słowo. Gdy zajdzie potrzeba zawsze staramy się na spokojnie wytłumaczyć istotne kwestie dotyczące naprawy sprzętu. Sytuacje kiedy trzeba dokonać korekty wyceny zdarzają się niezwykle rzadko:-) Od czasu naprawy pana obiektywu nie było takiej potrzeby. Dobrze pamiętam tę naprawę i cieszę się, że zgodził się pan na kontynuowanie serwisowania. Dzięki temu nasza praca ma sens a pan oraz inni klienci są zadowoleni.

      Z serdecznym pozdrowieniem
      Właściciel Serwisu Suel

  • Super fajny serwis: Dostałem od córki aparat  Canon IXUS 75 który im ktoś wytrącił z ręki i spadł na ziemię tak się złozyło że podczas upadku odpadła osłonka obiektywu i jeszcze jakieś elementy które zasłaniają obiektyw jak aparat jest nie włączony. Po kontakcie z   firmą "SUEL" z panem Przemysławem wsłałem zdjęcie tego obiektywu po kilku zapytaniach via E-mail przesłano mi expresowo części i aparat wygląda jak nowy. Polecam solidna firma.

  • Beata Klimek:

    z pewnością polecam, super kontakt, szybka i solidna obsługa 

  • Justyna Kranc:

    NIE POLECAM – naprawa w tej firmie na długo pozostanie w mojej pamięci. Pan obiecał szybki termin naprawy, bo bardzo mi zależało na czasie, po czym… zamilkł na półtora tygodnia. Zadzwoniłam sama i dowiedziałam się, że pierwsza próba naprawy nie powiodła się, ale będzie druga i to zaraz w tym dniu. Dostałam rabat na usługę w ramach jak to nazwano "dobrych relacji biznesowych", ale nazajutrz odebrałam aparat  …. bez karty pamięci. Po co pan naprawiający ją wyciągał i do niej zaglądał?, a wiedząc, że mam żal o czas trwania naprawy i brak informacji, nie przypilnował by wróciła na miejsce? Dziwię się, że moja opinia będzie jedyną negartywną wśród tych achów. NIKOMU NIE BĘDĘ POLECAĆ TEJ FIRMY . P.S. Pan dostarczył mi kartę z komentarzem, że to zlecenie było pechowe – no comment:(

    • SUEL:

      Dziękujemy Pani za opinię.
      Opisała Pani sprawę w zgodzie z faktami, ale należy się kilka słów wyjaśnienia. 10 dni to czas naprawy jakiego staramy się nie przekraczać. W tym przypadku udało nam się go utrzymać, pomimo problemów przy pierwszym podejściu do naprawy. Zabrakło na pewno kontaktu, faktycznie prosiła Pani o usługę w najkrótszym możliwym terminie. Za to drobne niedociągnięcie zaproponowaliśmy rabat. Wypadek z kartą nie powinien mieć miejsca, przepraszamy. Ostatecznie naprawa przebiegła pomyślnie i mamy nadzieję, że z perspektywy czasu oceni Pani wykonaną przez nas pracę pozytywnie. Z pewnością wyciągniemy wnioski z Pani opinii i podejmiemy należne działania, by poprawić wszystkie zauważone niedociągnięcia.
      Z poważeniem, technicy z Suel Serwis.

  • Maciej Jaczyński:

    Chciałbym podziękować serwisowi SUEL za ekspresową pomoc w czyszczeniu matrycy oraz obiektywu, błyskawicznie wykonana usługa nawet w sobotę!!!!! Najlepszy serwis elektroniki i sprzętu foto w Bydgoszczy, a miałem do czynienia z wieloma! Jeszcze raz dzięki!

  • Lilla Bednarska:

    Kilka miesięcy po naprawie mój aparat się popsuł. Nie wiem z czyjej winy, W każdym bądź  razie obiektyw się  tak jak poprzednio nie wysuwał. Ku mojemu zaskoczeniu aparat został naprawiony w ramach gwarancji i oddany mi z uśmiechem na twarzy. Polecam, polecam i jeszcze raz polecam. A firmie "SUEL" dziękuję.

  • Mogę tylko polecić. Moja d700’tka została doskonale wyczyszczona, działa jak nowa. Szczerze polecam serwis!

  • Małgorzata Litwin:

    Czyściłam słuzbowy Nikon D300s, jestem bardzo zadowolona. Sprawna, szybka, profesjonalna obsługa. Bardzo dobry kontakt mailowy, szybka reakcja. Polceam i pewnie nieraz jeszcze skorzystam. 

  • Karol Banaszek:

    Firma na 5+  
    Profesjonalna obsługa , szybka i rzetelna wycena uszkodzonych elementów . Polecam Wszystkim ( znajomym już dałem namiary ) Expresowa wysyłka . Jeśli będę potrzebował , na 1000% tu wrócę . Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję . 

  • Maciej Wachowski:

    Szybka, tania profesionalna naprawa mojego Sony A 300 . Firma godna polecenia . Jak bedę miał kolejny problem skozystam z ich usług ponownie.

  • Monika Ce.:

    Fachowa obsługa i doradztwo. Polecam SUEL oraz dziękuję za pomoc :)

  • Edward Mazurkiewicz:

    Ponownie czuje się w obowiązku pochwalić firmę SUEL za tzw. całokształt. W moim aparacie Canon S2 IS selektor robił mi psikusy. Jak naciskałem "w dół" wychodziło "w prawo" lub "w lewo" itd. Pan serwisant obiecał szybką naprawę ale ta szybkość całkowicie mnie zaskoczyła. Mineła godzina może trochę więcej a już otrzymałem telefoniczną wiadomość o wykonaniu naprawy. Mało tego – ponieważ SUEL kończył pracę, Pan spytał gdzie jestem i ku mojemu zaskoczeniu zaproponował i dowiózł mi aparat. Na dodatek usługa została wykonana bezpłatnie. Podobno drobna sprawa ale jednak samo się nie naprawiło. Była to druga usługa przy moim aparacie i ponownie muszę chwalić i polecać SUEL pod każdym względem. DZIĘKUJĘ!!!

  • Piotr Piskorz:

    Witam. Polecam usługi firmy Suel.
    Miałem wyłamane piny w gnieździe kart compact flash w Canon 350D.
    Wymieniono piny na nowe, usługa w dobrej cenie, aparat znów widzi karty i jest w pełni sprawny.
    Jeszcze raz gorąco dziękuję i polecam.

  • Krzysztof Błauciak:

    Witam polecam serwis SUEL, któremu przekazałem popsutego D80, okazało sie, iż problem tkwił w mechaniźmie podnoszenia przysłony przez co aparat wyświetlał "err" i uniemozliwiał tym robienie zdjeć – serwis bardzo szybko zdiagnozował problem i dokonał naprawy w przystepnej jak na Nikona cenie – pozdrawiam i polecam w 100% serwis SUEL!!!

  • Niskie ceny , profesjonalna obsługa , dobry kontakt, polecam SUEL w 100 %

  • Lilla Bednarska:

    Firmę  SUEL polecam wszystkim, którzy mają   problem z jakimkolwiek aparatem.  Mimo iż mój aparat nie jest  jakimś  drogim sprzętem,  potraktowano naprawę bardzo poważnie.  Cały czas informowano mnie  o podjętych  działaniach.  O naprawie, której dokonano w krótkim czasie zostałam poinformowana telefonicznie.  Przy odbiorze otrzymałam  gwarancję na naprawiony obiektyw.  PROFESJONALIZM W KAŻDYM CALU.

  • Izabela Rogowska:

    Oddawałam swój ukochany aparat NIKON d700 do naprawy w serwisie SUEL z duszą na ramieniu. Dzisiaj mogę
    z czystym sumieniem ten serwis polecać Wszystkim, dla których sprzęt fotograficzny jest bardzo ważny i tak jak ja, boją się oddać do naprawy. Panowie pracujący w serwisie SUEL to pełen profesjonalizm , fachowa obsługa, miły kontakt z klientem, zrozumienie…. dla niecierpliwych., krótki termin oczekiwania no i przystępne ceny !
    Masz problem z aparatem , polecam serwis SUEL w Bydoszczy – nie zawiedziesz się !

  • Małgorzata Bogusławska:

    Profesjonalna naprawa , krótkie terminy ,miła i fachowa obsługa , polecam ;)

  • Mariusz Świtulski:

    Dobry kontakt – na każdym etapie wiedziałem co dzieje się z aparatem, usługa wykonana ekspresowo i co najważniejsze profesjonalnie. Na pewno będę korzystał z usług firmy w przyszłości. Polecam.

  • Rafał Chmara:

    Kilka dni temu stwierdziłem, że niestety ale trzeba wyczyścić matrycę bo zjęcia robią się zbyt ciapkowate ;)
    Po wyszukaniu różnych sposobów i firm oferujących czyszczenie wybrałem Suel, głównie ze względu na Państwa opinie. Nie zawiodłem się, aparat szybko został doprowadzony do użyteczności, cena niska, obsługa miła i rzeczowa. Szczerze wszystkim polecam.

  • Sławomir Klafta:

    Jakiś czas temu, wysłałem lustrzankę cyfrową Sony alpha 300 do serwisu "Suel". Problem był na tyle poważny że aparat nie ustawiał auto focusa ,nie było możliwe wykonanie zdjęcia, przy włączaniu "trzeszczał" i szybko rozładowywał się akumulator z tego czego dowiedziałem się ostatnio to częsta awaria w tego rodzaju lustrzance. Firma "Suel" już na samym początku wyceniła usterkę i na bieżąco informowała mnie o postępach naprawy. Następnie został naprawiony obiektyw i body aparatu.Kwota za naprawę  wcześniej ustalona  nie uległa zmianie. Jestem bardzo zadowolony z profesjonalizmu serwisu, naprawa nie wiele kosztowała aparat pracuje bez zarzutów,cały czas byłem informowany o postępach naprawy. Jest bardzo niewiele firm w Polsce które mogą pochwalić się dobrym kontaktem z klientem i skutecznością naprawy. Każdemu serdecznie polecam.

  • Arkadiusz Borjaniec:

    Witam Serdecznie
    Poraz kolejny przy zakupie kolejnego aparatu, a chodzi o NIKON D2x byłem zmuszony do skorzystania z usług serwisu aparatów. Znów oczywiście i bez zbędnych kombinacji jak i problemów oddałem aparat do przeglądu w ręce fachowców za jakich uważam cały SERWIS – SUEL z Bydgoszczy. Aparat wymagał wymiany wszystkich gum obudowy jak i czyszczenia zewnętrznego, wewnętrznego wraz z kompleksowym czyszczeniem matrycy – i znów fachowe podejście serwisu – informacja na każdym kroku co w danym momencie jest robione, gdzie się znajduje aparat. Po zakończeniu prac fachowa wycena (niewielkie koszty) jak i szybka wysyłka powrotna. Ja również jak i wielu innych klentów tego serwisu z czystym sumieniem polecę każdemu kto ceni TERMINOWOŚĆ i PEŁEN PROFESJONALIZM w podejściu do KLIENTA i jego problemów.
    Poraz kolejny dziękuję za pomoc a wszystkim innym SERDECZNIE POLECAM.

  • Artur Lewajew:

    Awaria obiektywu (w tym przypadku C 18-55 IS) jakich tysiące czyli: córka ze swoim aparatem, zimowisko, ktoś pożyczył … i pierścień ostrości STOI W MIEJSCU. Dobrze, że mam pod ręką niedaleko (Bydgoszcz) taki serwis (jestem z Torunia :)) Powiem w skrócie : SZYBKOŚĆ, RZETELNOŚĆ,FACHOWOŚĆ, KOMUNIKATYWNOŚĆ 100% WRAZ ZE ZROZUMIENIEM NO I GWARANCJA- te słowa określają tylko jedno : SUEL W BYDGOSZCZY.
    Bardzo chętnie polecę każdemu kto ceni sobie PEŁEN PROFESJONALIZM.
    Osobiście BARDZO DZIĘKUJĘ.

  • Dorota Majewska:

    Oddałam Nikona z usterką, z którą nigdy się nie spotkano w SUEL… zaufałam i oddałam w dobre ręcę – w Katowicach miałam kłopot z naprawą, tu bez wachania problem rozwiązano przy niskich kosztach. Polecam!

    • SUEL:

      Dziękuję za dodanie opinii. Dodam tylko, że naprawiany był Nikon D5000 z zablokowanym obiektywem kitowym 18-55mm – nie można było go wykręcić z body. Okazało się, że osoba która przed nami wymieniała bagnet popełniła błąd i źle wkręciła srubki mocujące, co w rezultacie doprowadziło do zaklinowania obiektywu.

  • Edward Mazurkiewicz:

    Canon – Power Shot s2iS. Obiektyw nie otwierał się. Podobno to często zdarzająca się usterka w tych aparatach. Dzwoniłem do wielu punktów w Bydgoszczy. Wszędzie terminy dla mnie za odległe, ceny nie zachęcające aż trafiłem do tej firmy – do SUEL. I tu pełen sukces – lepiej trafić nie sposób.. Na sam początek dokładne informacje co do wykonania usługi. Dowiedziałem się co jest przyczyną usterki, jak będzie usunięta a cena to mnie powaliła – tak korzystna! Uzyskałem też dokładne informacje gdzie mogę bezpiecznie zaparkować najbliżej firmy. Odbierając aparat stwierdziłem wykonanie dodatkowych, bezpłatnych czynności: czyszczenia, konserwacja itd. Usłyszałem też porady jak korzystać z aparatu by jak najdłużej służył bezawaryjnie do tego gwarancja na wykonaną usługę. Sumując: solidnie, terminowo, tanio, grzecznie – pełen profesjonalizm. Dziękowałem przy odbiorze a tu DZIĘKUJĘ JESZCZE RAZ.
     

  • Marcin Wrzesinski:

    Profesjonalna i szybka pomoc….obiektyw Canon dziala bez zarzutow…..firma godna polecenia i zaufania

  • Jacek Lazarek:

    Alfa oddana do czyszczenia matrycy wróciła do mnie po 24h z wyglądem ogólnym nie odbiegającym od sklepowego. Gratis poza matrycą wyczyszczono całą komorę lustra, matówkę, wyświetlacz, przednią i tylną soczewkę obiektywu jak również obudowę – czego chcieć więcej? GORĄCO POLECAM !

  • Jarosław Jozajtis:

    Obiektyw Olympus 40-150 3.5 -4,5 – naprawa modułu przysłony , szybka naprawa, koszt naprawy niewielki w porównaniu z serwisem producenta, fachowe podejście informacja o statusie naprawy na bierząco , półroczna gwarancja na wykonaną naprawę i czyszczenie obiektywu w cenie naprawy. Serdecznie polecam , firma godna polecenia !

  • Arkadiusz Borjaniec:

    NIKON D200 – naprawa silnika AF, wymiana gum oraz przy okazji czyszczenie matrycy. Bardzo profesjonalne podejście do klienta. Informacja o przebiegu prac jak i kosztach naprawy na bierząco. W porównaniu do innych serwisów koszty niewielkie. Bardzo serdecznie polecam!!!

  • Robert Kowalski:

    Lumix TZ5 – naprawa obiektywu, który nie wysuwał się z powodu ziarenek piasku. Szybko sprawnie i skutecznie.
    Polecam.

  • Mirosław Chorab:

    Polecam.! W krótkim czasie aparat został nastawiony bez opłaty.

  • Po kompleksowym czyszczeniu, moja alfa przeżywa drugą młodość. Dzięki firmie Suel na nowo mogę cieszyć się swoim aparatem.
    Jak najbardziej polecam.

  • Alina Robaczewska:

    POLECAM!  Wszystko na plus – pełen profesjonalizm, bardzo szybka naprawa, miły kontakt.

  • Monika Baran:

    Profesjonalna obsługa, szybka naprawa sprzętu. Polecam usługi firmy Suel.

  • Mieczyslaw Mlynarz:

    Aparat Samsung st61 niefortunnie wylądował na wakacjach na chodniku… uszkodził się moduł migawki, nie mieliśmy już nadziei …ale pan z firmy Suel naprawił ,zakonserwował, wyczyścił wewnątrz i na zewnątrz aparat, dając na wszystkie swoje prace 4 miesiące gwarancji, dodatkowo wysłał mi aparat na adres zagraniczny. P O L E C A M

  • Wielki PLUS – czyszczenie matrycy – jak się okazało bardzo już dopraszającej się wizyty w serwisie oraz czyszczenie soczewek obiektywu, bardzo szybko, profesjonalnie i co najważniejsze w normalnej cenie !  Z całą stanowczością polecam tym którzy się jeszcze wahają.

  •  
    Z czystym sumieniem mogę wszystkim polecić usługi tej firmy. Jestem bardzo zadowolona z czyszczenia a obawiałam się niewielkich rezultatów. Gratuluje. Ze spokojem będę teraz korzystała z dalszych usług. :)
     

  • Andrzej Waltrowski:

    dwa razy "m" plus "p",czyli matryca i matówka do czyszczenia wykonanego profesjonalnie,i na dodatek szybko!!!POLECAM!!!

  • Ireneusz Rzeski:

    Witam. Polecam wskazany serwis z którego sam też skorzystałem. Szybka naprawa , fachowa obsługa i miły kontakt  tym bardziej dla osób z małych miejscowości , gdzie brak takich usług.

  • Andrzej Barczyński:

    Bardzo polecam serwis Suel. Bardzo szybka naprawa, miły kontakt, dotrzymanie terminu, a wszystko w uczciwej cenie.
    Polecam wszystkim bez wahania.

  • Roman Wielesik:

    Dobry kontakt ,szybka naprawa pełna profeska . Polecam

  • Marzena Nowicka:

    Naprawa Nikona szybka i profesjonalna – polecam wszystkim serwis .

  • Piotr Nowicki:

    Polecam serwis , szybka i profesjonalna naprawa cyfrówki.

  • Piotr Boroch:

    Wycena i naprawa aparatu trwała bardzo krótko. Naprawiony sprzęt otrzymałem pocztą do domu. Polecam, solidna Firma.

  • Piotr Majcher:

    Na wakacjach nasz aparat wylądował przypadkiem na mokrym piasku na plaży. Wycena naprawy jak również sama naprawa trwała bardzo krótko. Kontakt znakomity. Szczerze polecam serwis SUEL.

  • Polecam w 100% serwis SUEL – naprawili mojego Nikona P5100 idealnie [było to w lipcu, a sprzęt do dziś ma się świetnie], dodatkowo od razu został on dokładnie wyczyszczony. Wycena przez telefon po samym opisie usterki była całkowicie zgodna z tym, co uslyszałam po przywiezieniu aparatu [a wiozłam go z Torunia], mało tego – mimo, że mieli sporo pracy, pan ktory przyjmował zgłoszenie był bardzo miły i naprawił aparat w ciąglu kilku dni – odebrałam go tego samego dnia, co wsiadałam na prom :) PEŁEN PROFESJONALIZM, POLECAM!

  • Daria Kasprzak:

    Profesjonalnie i szybko! Z czystym sercem polecam:)

  • Adam Kolski:

    Profesjonalnie i szybko wykonane zlecenie. Matryca po czyszczeniu w Canonie 50D jak nowa. Bardzo dobry kontakt i niespotykana życzliwość. Pozdrawiam. Polecam.

  • Jędrzej Tepper:

    Serwis SUEL był jedynym spośród 20 zapytanych serwisów sprzętu fotograficznego, który podjął się dorobienia uszkodzonej zębatki napędu AF obiektywu Sigma.
    Większość nie odpowiedziała, reszta oświadczała, że nie prowadzą sprzedaży części zamiennych.
    Wycena naprawy przez autoryzowany serwis – 580zł plus przesyłka
    Dorobienie trybiku z pomocą Pana Barańskiego – 60zł z przesyłką
    Obiektyw już działa a ja z czystym sumieniem mogę polecić serwis SUEL !
    Na uwagę zasługuje również wysoka kultura osobista w kontaktach z klientem, szczególnie rzadka w przypadku zleceń o tak niskiej wartości jak moje

  • Andrzej:

    Profesjonalne podejście do klienta. Ekspresowa naprawa i wysyłka. Dziękuje. Polecam.

  • Marcin Jankowski:

    Szybka wycena, jeszcze szybsza naprawa. Co najważniejsze – świetny kontakt, co przecież wcale nie jest tak częste! Pełen profesjonalizm – polecę każdemu bez zastanowienia!

  • Marek, Ewa Łechtańska:

    Witam
    Naprawa ekspresowa,dobry kontakt.
    Polecam

  • Sebastian Zieliński:

    Bardzo sprawnie i profesjonalnie działający serwis. Minolta z6 z uszkodzonym stabilizatorem – pracownik serwisu przyjechał po aparat, naprawiono i przywiózł do domu. Rewelacja – ZDECYDOWANIE POLECAM

  • Jan Ungeheuer:

    Serwis działający szybko , konkretnie i zdecydowanie. Canon 300d wysłany do czyszczenia matrycy , zrobiono wszystko , aby była ona w jak najlepszym stanie. Bardzo dobry kontakt. Polecam!

  • Marcin Wasilewski:

    Polecam! Dla nich nie ma rzeczy niemożliwych. Bardzo szybko przywrócili do życia mojego Canona 40d, mimo kilku uszkodzeń, które mocno ograniczały jego funkcjonalność. Dodatkowo profesjonalne czyszczenie i wygląda i działa jak nowy. Dobrze, że mamy taki serwis w Bydgoszczy.

  • Renata Dobrowolska:

    Dziękuję bardzo za szybką naprawę. Na pewno będę polecać  serwis Suel  moim znajomym. Pozdrawiam

Zostaw komentarz

Bardzo ważne informacje !

W dniu 30.11.2017 serwis będzie nieczynny i kontakt pod numerem 506 605 208 może być utrudniony. W miarę możliwości oddzwonimy.
Zapytania odnośnie realizacji zleceń i wycen prosimy kierować na e-mail.

Odbiór sprzętu naprawionego:

Punkt przyjęć ul . Poznańska 29 - WEJŚCIE OD ULICY GRUDZIĄDZKIEJ , sklep elektroniczny BHM Od pon. do pt. w godzinach 10 - 17 , sobota w godzinach 10-13

Przerwa urlopowa: 30.06 - 9.07.2017 i 4.08-15.08.2017

Nieczynne w dniu 05.09.2017



Przepraszamy za utrudnienia.


Bądź na bieżąco z promocjami. Znajdź i dodaj Suel do ulubionych na facebook'u. Otrzymasz 5% rabatu.



Szybki kontakt:

tel. 506-605-208

Zadzwoń ! Jesteśmy do Twojej dyspozycji w godz.: 10 - 16


PROMOCJE:

1. W naszym serwisie wstępną identyfikację usterki i kalkulację kosztów wykonujemy bezpłatnie. ZAPRASZAMY !

Darmowe wyceny napraw publikowane są na stronie bloga Serwis Foto

Wspieramy:

baner-gmk-suel


naglowek emaya 200